Jumaat, 29 Oktober 2010

KISAH DAJJAL...

SALAM SUME...

Arini aku nk cte ckt psl kisah Dajjal nih..
aku bkn pe..sje nk bg pringatan kpde dri aku & korg sume..
arini aku akan cte ckt je psl Dajjal nih..
ni lah dy Dajjal :

Dajjal adalah seorang manusia dari keturunan Yahudi. Dia bukan Jin atau apa jua makhluk lain selain ia sebagai manusia yg ditangguhkan ajalnya ‘Minal Munzharin’ seperti halnya Nabi Isa as yg di angkat oleh Allah swt ke atas langit dan ditangguhkan kematiannya sehingga beliau nantinya turun semula ke atas muka bumi ini lalu beliau akan mati dan di kuburkan di Madinah Al Munawwarah. Sama juga halnya dgn Iblis yg di tangguhkan kematiannya sehingga kiamat nanti.


Aku nk cte ckt je arini..tp besok aku akn cte lbih byk psl Dajjal nih..
aku akan cte Dajjal ni dri mule smpai abes..sbb kalo kte kaji psl bnde nih..
mmg syok..aku mule minat dgn bnde ni da lme..tp td mmbe2 aku bkak cte psl bnde ni..
so aku da tringat blik..
nk kongi la ckt dgn korg..sok aku akn cte lbih byk psl Dajjal ni..
aku akan bg cte full pnye...


Assalamualaikum.........

0 ulasan:

Followers